{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آی بچه شیعه حواست باشه که دوتا چشم همیشه تو رو میپاد

آی بچه شیعه حواست باشه که دوتا چشم همیشه تو رو میپاد
دیدگاه ها (۱)

واقعا جای تاسف داره

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم.... فکر آنچه تو اندیشی. ....حک...

ما مختاریم که مختارثقفی باشیم یا شمربن ذلجوشن

وقت ادای امانت فرارسیده، بشتابید...التماس دعاااااااااااا

حواست به خودت باشه بچه خوشکل😆🎀

غیرت این دوتا سگ، از خیلی‌ها بیشتره...بچه شیعه در هرشرایطی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط