یه سالیه که از پیشم رفتی با اینکه میگفتی دوریم سخته یه ثا
یه سالیه که از پیشم رفتی با اینکه میگفتی دوریم سخته یه ثانیه
و حالا از همدیگه ما چه دوریم
و بدون تو بهم ریخته حال روحیم چیه نگا میکنی زیر چشی
فکر اینی که ایندفعه میدم گیر به چی
من که رفتم فقط امیدوارم یه روز توئم از این کارات سیر بشی
نه دیگه بدستت آتو میدم نه دیگه به هیچکسی جاتو میدم
من بدترین روزامو با تو دیدم
هه دیگه ازت نا امیدم
جداییمون تنها داشت دو حالت واسه من سخت بود ولی واسه تو راحت
بزار برو چون اگه راستشو بخوای دیگه بیزارم از دیدن دوبارت
من هنوزم تو فکرتم یه سره
فقط امیدوارم این روزا بگذره
میدونم حال تو بدون من بهتره
چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره
و حالا از همدیگه ما چه دوریم
و بدون تو بهم ریخته حال روحیم چیه نگا میکنی زیر چشی
فکر اینی که ایندفعه میدم گیر به چی
من که رفتم فقط امیدوارم یه روز توئم از این کارات سیر بشی
نه دیگه بدستت آتو میدم نه دیگه به هیچکسی جاتو میدم
من بدترین روزامو با تو دیدم
هه دیگه ازت نا امیدم
جداییمون تنها داشت دو حالت واسه من سخت بود ولی واسه تو راحت
بزار برو چون اگه راستشو بخوای دیگه بیزارم از دیدن دوبارت
من هنوزم تو فکرتم یه سره
فقط امیدوارم این روزا بگذره
میدونم حال تو بدون من بهتره
چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره
- ۲.۵k
- ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط