{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بغلم کن که من از همه خسته ام. تو این دود و دمه غم میکشم ا

بغلم کن که من از همه خسته ام. تو این دود و دمه غم میکشم از تو نفس من
دیدگاه ها (۱)

بیخودی گردن من ننداز همه لاشی بازیاتو

من از این عشق زاده شدم ،که امروز آزاده شدم

این شلوغیه، مغزمو گایید ، این تنهایی بسمه فقط

بغلم کن تو گوشم بگو اگه خسته ای بیا کربلا ...💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط