{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

tataloo.m 80369644

دیدگاه ها (۲)

این شلوغیه، مغزمو گایید ، این تنهایی بسمه فقط

بغلم کن که من از همه خسته ام. تو این دود و دمه غم میکشم از ت...

واقعا چراااا؟؟؟

مخاطب؟ ....خودش میدونه کیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط