🐺: های
🐺: های
استی: از کاردیو متنفرم. ولی انگار وقتشه دویدن رو شروع کنم، هی
🐺: اوه، اتفاقاً میخواستم بعداً نزدیک رودخونه هان برم بدوم. نمیای با هم بریم؟؟
استی: چان، دفعه قبل که برای چکاپ پزشکی رفته بودید، تو توی خوابت RUN IT خوندیㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
🐺: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
اون موقع هنوز مدت زیادی از کمپ ساخت آهنگ نگذشته بود...
فکر کنم ناخودآگاه از دهنم دررفته...
استی: کریس، RIN IT یه اثر هنریه
🐺: اوه، بد نشده...؟
استی: میدونی، از قبل هم از دویدن متنفر بودم، بعد فیزیوتراپیستم و مربیم گفتن دویدن وضعیت زانوم رو از الان هم بدتر میکنه، پس حالا یه دلیل دارم که نرم بدوم، لول
🐺: آره، اگه اینطوریه بهتره استراحت کنی، هههه
راستش خودمم از دویدن متنفرم...
وزنه سبک بزن!
یه سری تمرین سبک
استی: بیصبرانه منتظر THIS & THAT هستم
🐺: باید یه اسپویل بدم؟
استی: هی چان! بینیت چطوره؟ عملش کردی؟
🐺: بینیم هنوز خیلی خوب نیست...
فکر کنم سال بعد عملش کنم...؟
ولی هنوز مطمئن نیستم
استی: چان، این روزا یه کم برام سخته...ㅠㅠ
میشه محکم بغلم کنی؟؟؟؟🥺🥺🥺
🐺: بیا اینجا، محکم بغلت میکنم!
(اگه میتونستم واقعاً این کارو میکردم...)
استی: این روزا همهچی خیلی سخته، ممنون که کنارم هستی، کریس
🐺: آه... دقیقاً، آره...؟
استی: از کاردیو متنفرم. ولی انگار وقتشه دویدن رو شروع کنم، هی
🐺: اوه، اتفاقاً میخواستم بعداً نزدیک رودخونه هان برم بدوم. نمیای با هم بریم؟؟
استی: چان، دفعه قبل که برای چکاپ پزشکی رفته بودید، تو توی خوابت RUN IT خوندیㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
🐺: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
اون موقع هنوز مدت زیادی از کمپ ساخت آهنگ نگذشته بود...
فکر کنم ناخودآگاه از دهنم دررفته...
استی: کریس، RIN IT یه اثر هنریه
🐺: اوه، بد نشده...؟
استی: میدونی، از قبل هم از دویدن متنفر بودم، بعد فیزیوتراپیستم و مربیم گفتن دویدن وضعیت زانوم رو از الان هم بدتر میکنه، پس حالا یه دلیل دارم که نرم بدوم، لول
🐺: آره، اگه اینطوریه بهتره استراحت کنی، هههه
راستش خودمم از دویدن متنفرم...
وزنه سبک بزن!
یه سری تمرین سبک
استی: بیصبرانه منتظر THIS & THAT هستم
🐺: باید یه اسپویل بدم؟
استی: هی چان! بینیت چطوره؟ عملش کردی؟
🐺: بینیم هنوز خیلی خوب نیست...
فکر کنم سال بعد عملش کنم...؟
ولی هنوز مطمئن نیستم
استی: چان، این روزا یه کم برام سخته...ㅠㅠ
میشه محکم بغلم کنی؟؟؟؟🥺🥺🥺
🐺: بیا اینجا، محکم بغلت میکنم!
(اگه میتونستم واقعاً این کارو میکردم...)
استی: این روزا همهچی خیلی سخته، ممنون که کنارم هستی، کریس
🐺: آه... دقیقاً، آره...؟
- ۱۸۱
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط