کاش تو چایی بودی و من قند ، من خودمو فدات می کردم تا تو ت
کاش تو چایی بودی و من قند ، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی
- ۱.۹k
- ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط