{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظر خیلی خوشمزه میاد:-)

بنظر خیلی خوشمزه میاد:-)
دیدگاه ها (۱)

بانمکه:-)

خدا جونم بخاطر همه چیز چه خوب چه بدش ک هردوش حکمتی درونشه شک...

منم از لیوان استفاده نمیکنم نمیدونسم:-(

من شخصا خودم نمیدونسم:-)

اسمر خوراکی 😋♡♡

عشق از دور شیرین بنظر میاد اما خیلی تلخه

زندگی بنظر طولانی میاد!😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط