{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا جونم بخاطر همه چیز چه خوب چه بدش ک هردوش حکمتی درونشه

خدا جونم بخاطر همه چیز چه خوب چه بدش ک هردوش حکمتی درونشه شکر
دیدگاه ها (۴)

شربت منو عشقم واسه افطار:-)

خخخخخخخ:-)

بانمکه:-)

بنظر خیلی خوشمزه میاد:-)

خوب خدا رو شکر خائو هم حاملس😂😂🤧

خداجونم تاحالا خودت میدونی ازپس چ چیزایی تو این دنیا براومدم...

خدا رو شکر که اینترنشنال هست!واسه #پاورقی که خوب سوژه جور می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط