{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با فکر تو میشه تو هر ثانیه خود کشی کرد

با فکر تو میشه تو هر ثانیه خود کشی کرد
خودمو از بالای یه برج پرت کنم پایین در حالی که دارم توی آتیش میسوزم
یه بسته تیغ فرو کنم توی رگام و ازون ور دستم بزنه بیرون
با چنگال چشامو در بیارم و وایسم جلو آینه تا از درد بمیرم
توی وان پر اسید بخوابم و گیلاس مرگ موشمو سر بکشم
سرمو بزارم لای گیوتین و یه کلتم بزارم تو دهنم
اگرم میشد انسان بره تو چرخ گوشت جالب میشد نه؟! :)))
دیدگاه ها (۲)

واقعا حیفه تو نیست؟😟 😓

"من یبار امدم با اکسم رل بزنم نمیدونم چیشد که با رلم اِکس زد...

😂 😂 😂 😂 😂 😂

شمام صورتتون و هنو نشستین یا بتخمم؟؟ :|

^فیک جونگکوک^(پارت۱۸)

برده عمارت جئون

(یه کونده اینو گذارش کرد دوباره گذاشتم) Part6 ویو ا. تفرد حد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط