{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینکه به کسی بفهمونه

اینکه به کسی بفهمونه
چرا حوصله نداری
خودش کلی حوصله می خواد
دیدگاه ها (۰)

ما از هیشکی هیچ انتظاری نداریماگه قبلنم داشتیم اشتباه از ما ...

ب قول بعضیا:

این‌ازتنها‌گذاشته‌شدنم‌دردناک‌تره...

من از اینا می خوام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط