{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما از هیشکی هیچ انتظاری نداریم

ما از هیشکی هیچ انتظاری نداریم
اگه قبلنم داشتیم اشتباه از ما بوده...
دیدگاه ها (۰)

ب قول بعضیا:

ارسالی از عشق جانم

اینکه به کسی بفهمونهچرا حوصله نداریخودش کلی حوصله می خواد

ببخشید اگه ترتیبش اشتباه شد بیکاری

اگه اشتباه نکنم من اولیم😁

رزی✨😊(اگه اشتباه نگم😅)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط