{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

I think, I lost myself.

I think, I lost myself.
دیدگاه ها (۳)

هیچ چیز ساده تر از قلب نمی شکند...#ژان_پل_سارتر

چقد زود برگشت سرجاشهمه چی خوب بود اما....

☆ little star☆

گفت:آدم ها دو جور گریه دارن؛وقتی که خیلی غمگینن و وقتی کهخیل...

BECAUSE I LOST MEI......I LOST MYSELF...........👤👤

......I lost myself, I am nothing but a walking corpse.

.....I lost myself, I am nothing but a walking corpse.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط