{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفت:آدم ها دو جور گریه دارن؛

گفت:آدم ها دو جور گریه دارن؛
وقتی که خیلی غمگینن و وقتی که
خیلی خیلی غمگینن.
گفتم :خب مگه اینا فرقی هم دارن؟
گفت :آره ، دومی دیگه اشک نداره...
#بابک_زمانی
دیدگاه ها (۳)

☆ little star☆

I think, I lost myself.

آدم تک و تنها باشهولی رفــیـــق لاشــــــی نداشه باشه

*_*

یه سوال...چرا بقیه فکر میکنن چون هیچوقت گریه نمیکنی تو یه اد...

سلام میخواستم بگم می‌خوام برا همیشه برم میخواستم یه دفعه برم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط