{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نمیفهمم، این رفتار زشت چیه؟

من نمیفهمم، این رفتار زشت چیه؟
من زحمت میکشم پستا رو درست میکنم ، دوست نداری بزن بعدی اصلا نیاز نیست منو فالو کنید! گذارش کردنتون چیه؟
مثلا شعور داشتن هم خیلی خوبها
اگر اینجوری هستید همین الان انفالو کنید دستتون درد نکنه
دیدگاه ها (۰)

آدم دو هزاری رو پنج هزار حساب کنی سه هزار باید تاوان بدی یاد...

قرارداد با قلب

I'm not jealous part 7همچنان مشکوک نگاهم کرد سمت چپم که خالی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط