من نمیفهمم، این رفتار زشت چیه؟
من نمیفهمم، این رفتار زشت چیه؟
من زحمت میکشم پستا رو درست میکنم ، دوست نداری بزن بعدی اصلا نیاز نیست منو فالو کنید! گذارش کردنتون چیه؟
مثلا شعور داشتن هم خیلی خوبها
اگر اینجوری هستید همین الان انفالو کنید دستتون درد نکنه
من زحمت میکشم پستا رو درست میکنم ، دوست نداری بزن بعدی اصلا نیاز نیست منو فالو کنید! گذارش کردنتون چیه؟
مثلا شعور داشتن هم خیلی خوبها
اگر اینجوری هستید همین الان انفالو کنید دستتون درد نکنه
- ۹۶
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط