{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی میاد سلفی بگیریم؟؟

کی میاد سلفی بگیریم؟؟





دووووستاااای کره ای بیان ایینجااااا بیحرفیم مشی:-P
دیدگاه ها (۹۴)

چقد سوووکیییییی

تو ی دقیقه این پست پر کامنت هاااااا بگییییییین جییییییغ خخخخ

راس میگه عشقای من کریس و لوهان و مینهو شما چی؟؟

فدامدا

وارد فروپاشی روانی شدمایکاش یکی دو نفر بیان به بقیه آرتایی ک...

آرمی ها و بلینک ها برید و به جونگ کوک و رزی رای بدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط