عزیزانم را ٬
عزیزانم را ٬
نه در « قلبم » دوست میدارم ٬
نه در « ذهنم »
چون ممکن است ٬
« قلبم » از حرکت بیفتد
و « ذهنم » دچار
فراموشی شود .
دوستانم را با « روحم » دوست میدارم
چون نه
فراموش میکند
ونه از حرکت می افتد.
تازه پس از مرگمم میتونم بیام سراغشون
خخخخخ
نه در « قلبم » دوست میدارم ٬
نه در « ذهنم »
چون ممکن است ٬
« قلبم » از حرکت بیفتد
و « ذهنم » دچار
فراموشی شود .
دوستانم را با « روحم » دوست میدارم
چون نه
فراموش میکند
ونه از حرکت می افتد.
تازه پس از مرگمم میتونم بیام سراغشون
خخخخخ
- ۳۲۸
- ۰۵ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط