یه لیوان بردار...پرتش کن....شکست؟...دیدی...حالا برو ازش م
یه لیوان بردار...پرتش کن....شکست؟...دیدی...حالا برو ازش معذرت خواهی کن...هی بگو لیوان ببخشید معذرت میخوام...هی بگو غلط کردم... چی شد؟ به نظرت درست شد ؟؟
بفهم که دل اگر بشکنه دیگه درست بشو نیست..!!
♥ ♥ ♥ ♥
بفهم که دل اگر بشکنه دیگه درست بشو نیست..!!
♥ ♥ ♥ ♥
- ۱.۵k
- ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط