روی سنگ قبرم بنویسید::::
روی سنگ قبرم بنویسید::::
اگه تنها نبود، شاید اینجا قبری نبود!!!!!!
بنویسید::::
اگر دلیلی بود،اکنون پیش شما بود!!!!!
بنویسید:::::
گریه نکنید!!!!!!
اون روزایی ک اون گریه میکرد شما کجا بودید؟؟؟
بنویسید:::::
تو این قبر فقط ی مشت خاطره دفنه!!!!!!
بنویسید:::::
غصه هاش فقط تو قصه ها بود و قصه هاش فقط مال کتابا!!!!
بنویسید::::::
تنها بود ولی کسی رو تنها نذاشت!!!!!
بنویسید::::::
آخرش اون لحظه ای ک میخواستین فرا رسید.......
رفت
واسه همیشه.....
اگه تنها نبود، شاید اینجا قبری نبود!!!!!!
بنویسید::::
اگر دلیلی بود،اکنون پیش شما بود!!!!!
بنویسید:::::
گریه نکنید!!!!!!
اون روزایی ک اون گریه میکرد شما کجا بودید؟؟؟
بنویسید:::::
تو این قبر فقط ی مشت خاطره دفنه!!!!!!
بنویسید:::::
غصه هاش فقط تو قصه ها بود و قصه هاش فقط مال کتابا!!!!
بنویسید::::::
تنها بود ولی کسی رو تنها نذاشت!!!!!
بنویسید::::::
آخرش اون لحظه ای ک میخواستین فرا رسید.......
رفت
واسه همیشه.....
- ۸.۱k
- ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط