از عاشقانه هایمان
از عاشقانه هایمان
یک "من" مانده
ویک جایِ خالیِ" تو"
و "سكوتی" كه هر لحظه
نبودنت را فرياد ميزند...
یک "من" مانده
ویک جایِ خالیِ" تو"
و "سكوتی" كه هر لحظه
نبودنت را فرياد ميزند...
- ۱.۶k
- ۱۷ مهر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط