{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاده اون بستنی آدم برفیه افتادم😂😑

یاده اون بستنی آدم برفیه افتادم😂😑
دیدگاه ها (۱)

منم بودم جوابه شدو رو میدادم😂👌

مفلیس مگه دهن داره؟؟🤨چطوری اونو خورد، اصلا چطوری از اون وسط😑...

میم

یاده جیکوک افتادم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط