{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مفلیس مگه دهن داره؟؟🤨

مفلیس مگه دهن داره؟؟🤨
چطوری اونو خورد، اصلا چطوری از اون وسط😑😂😂
دیدگاه ها (۴)

یاده اون بستنی آدم برفیه افتادم😂😑

منم بودم جوابه شدو رو میدادم😂👌

میم

اگمن: ببین اخوی🗿😂

واقعا مینگیو از اون دسته مرداییه که همه اونو به عنوان دوست پ...

حالم از این یارو مو سیاهه بهم میخورهههه مگه خودت زن نداریییی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط