دیشب ساعت سه و نیم رسیدیم خونه...
دیشب ساعت سه و نیم رسیدیم خونه...
حساب کردم چهارده ساعت خوابیدم.. تا ساعت پنج خواب بودم.. هیچکسم بیدارم نکرده بود🙏🏻
بعد خواب میدیدم رفتم سرکار کارگرام هنوز نیومدن🤣منم تصمیم گرفتم برم یه دور بزنم با ماشین خیابونو گرفتم رفتم... رسیدم شمال😂بعد که میخواستم برگردم تازه یادم افتاد دنده عقب بلد نیستم برم نمیتونم دور بزنم🤣🤣 بعد داییم(داییم واقعا شماله) داشت بهم یاد میداد دنده عقب چجوری برم یهو ابجیم از خواب بیدارم کرد😂💔
حساب کردم چهارده ساعت خوابیدم.. تا ساعت پنج خواب بودم.. هیچکسم بیدارم نکرده بود🙏🏻
بعد خواب میدیدم رفتم سرکار کارگرام هنوز نیومدن🤣منم تصمیم گرفتم برم یه دور بزنم با ماشین خیابونو گرفتم رفتم... رسیدم شمال😂بعد که میخواستم برگردم تازه یادم افتاد دنده عقب بلد نیستم برم نمیتونم دور بزنم🤣🤣 بعد داییم(داییم واقعا شماله) داشت بهم یاد میداد دنده عقب چجوری برم یهو ابجیم از خواب بیدارم کرد😂💔
- ۴۴۲
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط