{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طرفدار خدا باش

طرفدار خدا باش
دیدگاه ها (۰)

فقط به خدا دل ببند

همیشه با آرامش از خیابان عبور کن

ما اصولگرایان آمریکا را زیر پا میگذاریم

ندای مرگ بر اسرائیل در حرم علوی

اگه خودت اولین طرفدار خودت نیستیانتظار نداشته باشکسی دیگه هم...

خدا. خودت پناهم باش #خدا

خوشبین باش!امیدمون به خدا🙂(:#خدا#امید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط