{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما اصولگرایان آمریکا را زیر پا میگذاریم

ما اصولگرایان آمریکا را زیر پا میگذاریم
دیدگاه ها (۰)

طرفدار خدا باش

فقط به خدا دل ببند

ندای مرگ بر اسرائیل در حرم علوی

کشور بت پرستان با خاک یکسان شد میانمار

این اش اصولگرایان بیش از اندازه داره شور میشه

انتظار داری غرورمو واسه تو زیر پا بزارم آشغال؟

✅ ️️وقتی مینیون‌ها پا به توپ می‌شوندمسابقه تیم ایران و امریک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط