{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به به😍 😋

به به😍 😋
دیدگاه ها (۶)

مامانِت نِمیزاره آرایش کنٖی نَگو زیبایٖی تو سادِگیه😆 😂

په چرا گزارش میدین پستامو 😐 مسترابا 😐 اونی که پستمو گزارش...

آدم‌ها جایی نمیرن ،آدم‌ها همدیگـرو جا میذارن .

😂 😂 😂 فقط تموم بشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط