په چرا گزارش میدین پستامو 😐
په چرا گزارش میدین پستامو 😐
مسترابا 😐
اونی که پستمو گزارش داده نکنه اسمه عن اوردم توش دهنش اب افتاده؟؟ریدم به شرفتون
مسترابا 😐
اونی که پستمو گزارش داده نکنه اسمه عن اوردم توش دهنش اب افتاده؟؟ریدم به شرفتون
- ۱۱.۵k
- ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط