{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خـداجون!!

خـداجون!!
یِ چیـز بِگمـ .....؟
تَمـامـِ خوشی ـهاـیِ زِندگیـمو ـگرِفتـی ..
وَلـی.. بـازَمـ شکـــرِت!
دیدگاه ها (۳)

[کُپی↵نکنـین:|]

[حـسِ خـوبِ مـَرگــ]

[گاهی آدَم مُردنش میگیرَد]

[هَمِچی آروم بُود]

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط