{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

[گاهی آدَم مُردنش میگیرَد]

[گاهی آدَم مُردنش میگیرَد]
دیدگاه ها (۹)

خـداجون!!یِ چیـز بِگمـ .....؟تَمـامـِ خوشی ـهاـیِ زِندگیـمو ...

[کُپی↵نکنـین:|]

[هَمِچی آروم بُود]

[A R D A l A N]

گاهی سکوت بهترین جواب برای ادم های احمق🍷

هعییی

گاهی ادم انقدرحرف داره که می نشیند یه گوشه میریزددرنعلبکی آ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط