{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا من زندم واقعا

خدایا من زندم واقعا
یعنی زندگی اینقدر قشنگه!
دیدگاه ها (۴)

نشسته ام به در نگاه میکنم😂😐🙂...خب لامصب بجای اینکه اینقدر بد...

آخه امروز من برای کی عرر بزنمبه کدوم فن حسودی کنم😂😭💔

خوب غذا بخور کیوت!ما هم دوستت داریم💙

شیومین و بکهیون جفتشون اتک زدنا😂❤️🤩

زندگی خیلی شیبله🥹💘خدایا شکرت واقعا

نت وصل شددددددددددددددددددددیعنی اینقدر خوشحالمممممممم که نگ...

یعنی واقعا تمام زندگی همین است؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط