{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه امروز من برای کی عرر بزنم

آخه امروز من برای کی عرر بزنم
به کدوم فن حسودی کنم😂😭💔
دیدگاه ها (۲)

تیک تاک نوزده میلیارده بعد یوتیوب هنوز صدتایی نشده 💔🙂.... تو...

واای خودایا من ملدم براش🥺😂❤️

نشسته ام به در نگاه میکنم😂😐🙂...خب لامصب بجای اینکه اینقدر بد...

خدایا من زندم واقعا یعنی زندگی اینقدر قشنگه!

اخه کدوم حسودی گزارش زده🥰🥰🥰

اخه من به چیه تو حسودی کنم؟

چه حسودی اخه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط