{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالم خیلی بده...هیچکی درکم نکرد نمیکنه

حالم خیلی بده...هیچکی درکم نکرد نمیکنه
دیدگاه ها (۲)

ــــــــــــــــــــــــــــــ تموم شد....ـمن مردم

خدایا منو ببخش امانت دار خوبی نبودم دلی که دادی شکست خدا ش...

...

....قلبم تسلیت عرض میکنم

درد دارم اما درمان ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط