{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ــــــــــــــــــــــــــــــ تموم شد....ـمن مردم

ــــــــــــــــــــــــــــــ تموم شد....ـمن مردم
دیدگاه ها (۱)

خدایا منو ببخش امانت دار خوبی نبودم دلی که دادی شکست خدا ش...

این حقیقته ب مولا قسم....دیه نمیکشم دیه خستم...دیه نمیتونم ب...

حالم خیلی بده...هیچکی درکم نکرد نمیکنه

...

ـمن دوست دارممم!!-حرف مفته..

۰۰۰۰۰۰۰۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط