{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مواظب همدیگر باشیم:

مواظب همدیگر باشیم:
از یه جایی به بعد. .....دیگه بزرگ نمیشم. ....پیر میشیم
از یه جایی به بعد دیگه خسته نمی شییم
می بریم.....
از یه جایی به بعد دیگه تکراری نیستیم. ....زیادی هستیم
پس قدر خودمونو .زندگی مونو. وکلا حضور خوش رنگ مون را تو صفحه دفتر وجود بدانیم
محبت تجارت پایا پای نیست چرتکه نیندازیم که من چه کردم و تو در مقابل چه کردی
بیشمار محبت کنیم حتی اگر به هر دلیلی کفه ترازو ی دیگران سبک تر باشد.
دیدگاه ها (۵)

سلام شب تون شیک و آروم

تا خدا هست. ... کسی تنها نیست. ..... ...

سلام مهربونا صبح تون باطراوت

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط