{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایرانی ها انقد بدبختن کسی رو که دوووس دارن فقط بلدن بهش ب

ایرانی ها انقد بدبختن کسی رو که دوووس دارن فقط بلدن بهش بگن دوست دارم عااشقتم خب یه کاری کن اونم دوست داشته باشه علاقهه رو ایجاد کن اخه
همه چیزای خوب زندگی از یه اتفاق ساده شرو میشه
دیدگاه ها (۸)

استونهیج در دشت سالیسبوری

THE REVENANT

سرطان رنگ و پوست حالیش نمیشه

lock screen

خب سلام امیدوارم حالتون خوب باشه اول اینکه واقعا ازتون ناراح...

+خب دیگه من برم لباسامو بپوشم&برو جیگر عمو+داداش(از طبقه بال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط