{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استونهیج در دشت سالیسبوری

استونهیج در دشت سالیسبوری
دیدگاه ها (۸)

THE REVENANT

این گوووشیه منه ولی واقعا ایفون خیلی ضایعس بخاد باااا شاهکار...

ایرانی ها انقد بدبختن کسی رو که دوووس دارن فقط بلدن بهش بگن ...

سرطان رنگ و پوست حالیش نمیشه

اهوی دشت...

دشت پر از شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط