{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جز خودم کسی بدادم نمیرسه...

جز خودم کسی بدادم نمیرسه...
دیدگاه ها (۲)

ههسلامتی روزی بشم قسم فالوورام...

#خاص

نبودنت را....

کاش می شد تنهایی کوچ کند...

بیا بدادم برسسسسسس

ادیت خودم💖یه لایک بهم نمیرسه؟

ادیت خودم، یه لایک به ما نمیرسه خوشگله؟ ❤🇰🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط