{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نبودنت را....

نبودنت را....
دیدگاه ها (۱)

جز خودم کسی بدادم نمیرسه...

ههسلامتی روزی بشم قسم فالوورام...

کاش می شد تنهایی کوچ کند...

حالِ ،حالم خوش نیست...

نبودنت درده برام...!:)

جای خالیت

:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط