میگویند شیشه ها احساس ندارند
میگویند شیشه ها احساس ندارند
اما من روی شیشه بخارگرفته اطاقم نوشتم که دوستت دارم و او آرام آرام گریست*
اما من روی شیشه بخارگرفته اطاقم نوشتم که دوستت دارم و او آرام آرام گریست*
- ۱.۶k
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط