زنی از خدا گلایه کرد که چرا دیه زنها کمتر از مردهاست.؟؟؟
زنی از خدا گلایه کرد که چرا دیه زنها کمتر از مردهاست.؟؟؟
مگر زنها چه گناهی دارن؟
ندا آمد بیچاره من طرفدار شما هستم.
اگر تو بمیری، ۶۰ میلیون به شوهرت میرسه. ولی اگه اون بمیره ۱۲۰ میلیون به تو میرسه میتونی کلی خرید کنی....
من الان قشنگ قانع شدم!
شمارو نمیدونم
مگر زنها چه گناهی دارن؟
ندا آمد بیچاره من طرفدار شما هستم.
اگر تو بمیری، ۶۰ میلیون به شوهرت میرسه. ولی اگه اون بمیره ۱۲۰ میلیون به تو میرسه میتونی کلی خرید کنی....
من الان قشنگ قانع شدم!
شمارو نمیدونم
- ۱.۱k
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط