برای بار دووام پستم رفت ایکسپیلورر و بعله از عمل برگشتم و
برای بار دووام پستم رفت ایکسپیلورر و بعله از عمل برگشتم و احساس میکنم به جای اینکه جراحم توی استخون هام منگنه بزنه توش سیمان ریخته👍
- ۲۳۵
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط