{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش!

کاش!


بجای

دوست داشتنت "


" تو " را داشتم...


Ⓜ ️👉 @kh4terat 👈 ڪلیڪ
دیدگاه ها (۸)

این که توقع داشته باشی زندگی باهات خوب باشه چون تو باهاش خوب...

پسر گلم مانی

#مشهد#دیروز

مثل من . . .

اونجایی فهمیدم چقد عاشقتم ک دلیلی برای دوست داشتنت نداشتم‌ و...

عاشقانه

کاش منم تو زندگیم همچین کسی داشتم💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط