{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این که توقع داشته باشی زندگی باهات خوب باشه چون تو باهاش

این که توقع داشته باشی زندگی باهات خوب باشه چون تو باهاش خوبی

مثل اینه که توقع داشته باشی یه گرگ تو رو نخوره چون تو اونو نمیخوری
@Postchii
دیدگاه ها (۱۶)

پسر گلم مانی

دو قلوهای من

کاش!بجای دوست داشتنت " " تو " را داشتم...Ⓜ ️👉 @kh4terat 👈...

#مشهد#دیروز

اینکه توقع داشته باشی زندگی باهات خوب باشه چون تو باهاش خوبی...

نشسته بنده خدا

ThekNOwWay مربوط به

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط