{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

((بچه ها کسی ناراحت نشه فقط یه جمله طنزه ))

((بچه ها کسی ناراحت نشه فقط یه جمله طنزه ))

از سال اينده کتاب فارسی هرشهرمطابق بافرهنگ همان شهرمیشود.تهران:کبری بادوست پسرش آمد.زاهدان:کبری تریاک دردست آمد.رشت:کبری رفت وتاصبح نیامد.لرستان:کبری رفت نفهمیدکی آمد.کرمانشاه:کبری گو میخوره جاى بره???
دیدگاه ها (۴)

رفتم... گفتم ازخیرش میگذرم،،،شنیدم زیرلب گفت:از شرش راحت شدم...

خدايا التماست ميكنم:
همه دنيايت ارزانى ديگران؛
فقط آنکه دنيا...

حسرتهاي دوريت را امشب ميگذارم پشت در،بيچاره رفتگرچه بار سنگي...

گاهی وقتا "عشق"همه ی خوشبختی نیست
گاهي
 "رفاقت"
 یعنی........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط