((بچه ها کسی ناراحت نشه فقط یه جمله طنزه ))
((بچه ها کسی ناراحت نشه فقط یه جمله طنزه ))
از سال اينده کتاب فارسی هرشهرمطابق بافرهنگ همان شهرمیشود.تهران:کبری بادوست پسرش آمد.زاهدان:کبری تریاک دردست آمد.رشت:کبری رفت وتاصبح نیامد.لرستان:کبری رفت نفهمیدکی آمد.کرمانشاه:کبری گو میخوره جاى بره???
از سال اينده کتاب فارسی هرشهرمطابق بافرهنگ همان شهرمیشود.تهران:کبری بادوست پسرش آمد.زاهدان:کبری تریاک دردست آمد.رشت:کبری رفت وتاصبح نیامد.لرستان:کبری رفت نفهمیدکی آمد.کرمانشاه:کبری گو میخوره جاى بره???
- ۱۹۳
- ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط