رفتم... گفتم ازخیرش میگذرم،،،شنیدم زیرلب گفت:از شرش راحت
رفتم... گفتم ازخیرش میگذرم،،،شنیدم زیرلب گفت:از شرش راحت شدم...!
- ۱.۵k
- ۲۷ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط