{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمادوسِت‌ندارنـ

آدمادوسِت‌ندارنـ
،لازمت‌دارن:)
دیدگاه ها (۱)

من اگه پیتزا بودم همه رژیم می گرفتن اگه سیگار بودم همه می رف...

پسریعـ کِـ بِلآوکــ میکونیعـ:| 😹 پـــریودَمـ میشیعـ دیِعـ مگ...

من نمی خوام فقط زنده باشم می خوام زندگی کنمـ . . . :)

تُ هَمُونْی هَستْی کِه بآ کُل دُنیآ فَرقْ دآرِع^.^🔗 💚

لازمت میشه

اینا لازمت میشه 🤫

لازمت میشه👍🏻🧊#میکاپ#رژ_لب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط