{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من نمی خوام فقط زنده باشم می خوام زندگی کنمـ . . . :)

من نمی خوام فقط زنده باشم می خوام زندگی کنمـ . . . :)
دیدگاه ها (۱)

آدمادوسِت‌ندارنـ،لازمت‌دارن:)

من اگه پیتزا بودم همه رژیم می گرفتن اگه سیگار بودم همه می رف...

تُ هَمُونْی هَستْی کِه بآ کُل دُنیآ فَرقْ دآرِع^.^🔗 💚

بِخُدا قَسَم نِمیشِه کِسیو باچَنگُ دَندون نِگَه داشت شَرطِ م...

می خوام مثل مادرم در سال ۱۹۸۵ باشم

می خوام زندگی کنم دردناکتره...💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط