** نمیدانم چرا...
** نمیدانم چرا...
اما برایت سخت دلتنــــــــــــــــگم ،
در این مسلک که
صورت های بی احساس...
بسوی قلب های ساده میتازند ،
من اینجا...
در صف مرگ شقایق ها...
برای رنگ چشمان
تـــــــ❤ـــــــــو
دلتنــــــــــــــــگم
اما برایت سخت دلتنــــــــــــــــگم ،
در این مسلک که
صورت های بی احساس...
بسوی قلب های ساده میتازند ،
من اینجا...
در صف مرگ شقایق ها...
برای رنگ چشمان
تـــــــ❤ـــــــــو
دلتنــــــــــــــــگم
- ۷۵۱
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط