{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم حرف حساب...با منطق بهم بزن حداقل حرمتاتونو نگه دارین!

یکم حرف حساب...با منطق بهم بزن حداقل حرمتاتونو نگه دارین!
دیدگاه ها (۳)

اینجوری نباشین!!!!😅

چجوری آخه یادشون میمونه؟!😐 😐

مواظب باشینا؟!😊

قبول دارین انشالله دومیش نسیبمون بشه!🙂

خواهشا باهام مشکلی دارین پشت سرم حرف نزنین ... بیا با خودم ح...

حق مامانم همیشه بهم میگه دعوا داری خب درست حرف بزن

ببین میدونم یکم زیاده روی کردم ولی دیگه پاتو داری از گیلیمت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط