{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چجوری آخه یادشون میمونه؟!😐 😐

چجوری آخه یادشون میمونه؟!😐 😐
دیدگاه ها (۲)

قبول دارین؟!😞

شخصا ذاغ دوس دارم!😎

اینجوری نباشین!!!!😅

یکم حرف حساب...با منطق بهم بزن حداقل حرمتاتونو نگه دارین!

همه ی آدمها؛یادشون میره براشونچیکار کردیولی یادشون میمونه،با...

چجوری اخه چجوری😂😂😐

چجوری اخه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط