{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلیه اونیه که :

اصلیه اونیه که :
با ارزش باشی واسش، در نبودت ازت دفاع کنه💞
دیدگاه ها (۲)

میدونی فرق من و تو چیه؟!تو حرفش رو میزنی ولی من عمل میکنم🥰

تا کی باید دخترامون فدایِ یک انتخابِ اشتباه در گذشته بشن؟🖤

حس قدرت به آدم دست میده😎

من یه اخلاقی دارم که آدما وقتی ازچشمم میوفتن که تمام تلاشم ر...

اصلیه اونیه که بدونه کجا رئیس باشه کجا بگه 'چشم'>>>🤌🏻🎀

برد با اونیه که فهمید ،زندگی ارزش غصه خوردن نداره....الهي هم...

انقدر واسش بفرست که بلاکت کنه 😌🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط